RSS

7 calităţi deosebite

31 Mar

În ultimele săptămâni am avut norocul de a interacţiona cu oameni extraordinari, care au fost foarte amabili şi săritori cu mine chiar dacă, poate, nu am meritat. Acest lucru mi-a dat ideea articolului, motiv pentru care vă voi spune ce apreciez eu foarte mult la o persoană, indiferent de sex, vârstă, naţionalitate etc., şi sunt curioasă ce calităţi apreciaţi voi la ceilalţi. Desigur, asta nu înseamnă că persoanele care nu posedă vreuna dintre aceste calităţi îmi sunt antipatice. Eu doar menţionez ce trăsătură de caracter îmi atrage atenţia în mod deosebit la cineva.

1. inteligenţa

Mi se pare normal să apreciem cel mai mult la un om inteligenţa. Înseamnă că acea persoană chiar e valoroasă fiindcă se poate descurca în unele situaţii mult mai bine decât alţii! Nu trebuie să fii Einstein ca să-mi placă să vorbesc cu tine! În niciun caz – pur şi simplu să nu expui un comportament de om incult. Mie îmi face plăcere să stau de vorbă cu oameni inteligenţi, nu cu alte specimene care, se pare, sunt din ce în ce mai multe. Vouă?

2. simţul umorului

Cine nu vrea să se afle în compania celor cu un simţ al umorului dezvoltat? Se recomandă tuturor să-şi petreacă timpul alături de persoane pozitive, care ştiu să facă haz de necaz. De aceea, mă simt bine când cineva mă face să râd. Bineînţeles, totul are o limită… Dacă se fac glume pe seama mea, încerc să mă amuz şi să mă adaptez la situaţie, dar când se trece pragul nesimţirii… aici e cu totul altceva. Aa, şi detest glumele stupide! Îmi permit să am pretenţia de a auzi nişte glume de bun gust, nu?

3. sociabilitatea

Îmi plac oamenii sociabili! Sunt extrem de simpatici, atâta timp cât nu se ajunge la prefăcătorie – nu suport oamenii care sunt prea comunicativi numai de dragul de a se băga în seamă în momente nepotrivite! Dar cei care sunt deschişi la minte şi receptivi când vine vorba de situaţii şi prieteni noi sunt extraordinari! E mare lucru să poţi să porţi o discuţie cu oricine. Eu, de pildă, nu am talentul ăsta! Nu mă pot lăuda că sunt în stare să vorbesc cu oricine! Sociabilitatea mea e la un nivel mediu, şi atunci, desigur, apreciez foarte mult pe cei foarte comunicativi.

4. naturaleţea

… mai ales în comportament! Dar şi cea fizică e demnă de apreciat. Nu vreau să fiu luată cu menajamente şi linguşeli, că nu am chef să mă simt obligată să le întorc. Îmi plac complimentele, oho, şi încă cum! Dar nu linguşelile, pentru că imediat simt că se aşteaptă ceva în schimbul lor. E extraordinar să vezi un om care e el însuşi în preajma oricui şi care spune ce are de spus chiar dacă e bine sau rău fără să se fofileze.

5. îndrăzneala

Mi-e drag de oamenii tupeişti, mă inspiră! Nu e prea grozav să umbli cu cei slabi de înger. În schimb e so much fun să-ţi petreci timpul în compania celor nebunatici în sensul bun, care ştiu când e momentul să ai tupeu… şi când e momentul să stai deoparte, pentru că e în avantajul tău! E important să ştii să faci diferenţa.

6. ambiţia

Când prietenii tăi sunt ambiţioşi, e normal că simţi şi tu nevoia să te ridici, să fii mai harnic, să perseverezi. Practic, ei te trag în sus şi sunt o influenţă pozitivă pentru tine. Cred că asta explică destul de clar de ce îmi plac oamenii ambiţioşi… sau de ce mi-ar plăcea să cunosc mai mulţi oameni de genul acesta, mai bine zis.

7. amabilitatea

Mi se topeşte inima când văd că cineva e amabil cu mine fără să aştepte nimic în schimb! În lumea asta în care fiecare luptă numai pentru el însuşi, mai rar întâlneşti persoane dezinteresate de a obţine un profit după fiecare gest pe care îl fac. Tocmai pentru că sunt persoane atât de rare şi de preţioase le apreciez atât de mult!

Menţionez că sper că nu am jignit pe nimeni prin articolul acesta. V-am mai spus că am tendinţa de a fi critică, însă foarte critică sunt cu mine însămi! Aşa că ştiu care dintre aceste calităţi le am şi care îmi lipsesc, precum ar trebui să ştiţi şi voi şi să vă acceptaţi aşa cum sunteţi – sau să vă schimbaţi, dacă e posibil.

Voi ce preţuiţi cel mai mult la o persoană? Şi, dacă doriţi, spuneţi-mi care dintre aceste calităţi vă caracterizează? :-)

Până data viitoare vă las cu melodia Live your life! O săptămână frumoasă!

 
9 comentarii

Posted by pe martie 31, 2011 în Diverse

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

9 responses to “7 calităţi deosebite

  1. miscellaneous11

    martie 31, 2011 at 9:33 pm

    Cred că mă încadrez în toate. :)))))) :P
    Ce apreciez eu ? Hmm …. îl fac subiect de blog. :P

     
  2. Val33ntyn

    aprilie 1, 2011 at 2:50 pm

    Si pe mine cam tot ce ai zis tu ma intereseaza mai putin îndrăzneala pe care nu prea o inteleg, nu imi plac oamenii tupeisti.

     
    • andreea93m

      aprilie 2, 2011 at 10:41 am

      De ce? E mai bine sa se lase calcati in picioare si sa le-o ia toti inainte pentru ca ei nu au avut indrazneala sa faca ceva pentru ei insisi?

       
  3. Pop Raul

    aprilie 1, 2011 at 7:12 pm

    Ce prețuiesc cel mai mult la o persoană…. Greu de zis. Cunosc persoane care deși au cam aceleași calități, și totuși nu îi “prețuiesc” la fel pe toți :D Depinde și de persoană, dar pentru mine, cel mai mult conteză “naturaleţea”, “ambiţia” și “amabilitatea”. Astea ar fi pe primul loc. Dacă le ai, mi-ai câștigat într-un fel sau altul prietenia/încrederea.

    Ce mă caracterizează pe mine? :)) Și mai greu de zis. Daaar eu zic că sunt natural (sunt doar eu, tot timpu (:), îndrăzneț (depinde de caz. nu am chiar tupeu dinăla tupeist), ambițios (datorită persoanelor de lângă mine, care sunt ambițioase) și amabil (fac cât mai mult fără să aștept ceva în schimb – doar un sincer Mulțumesc!). Cam astea ar fi din lista ta :D A da. Îmi place să îi fac pe ceilalți să râdă (și de cele mai multe ori reușesc) deci cred că am simțu’ umorului :-?? În rest cuvântul care mă caracterizează pe mine cel mai mult este “visul”. Visez mai tot timpul :D

    btw: nice song :)

     
  4. iri

    aprilie 2, 2011 at 9:17 am

    eu nimic din toate astea. luate asa. ideea e doar sa…click. intelegeti? sa fim pe aceeasi lungime de unda. ce daca nu e ultra destept? daca ne intelegem bine in general…sau daca nu e ambitios, dar e ultra destept…nu cred ca trebuie delimitate asa de clar…

     
    • andreea93m

      aprilie 2, 2011 at 10:47 am

      Ah, pai nu le delimitez! Am mentionat ca nu e musai ca cineva sa aiba toate calitatile astea ca sa-l apreciez. Si nu vorbesc aici neaparat de amicitie, ci pur si simplu de ideea de a aprecia pe cineva, indiferent ca-l cunosc sau nu! De pilda, daca aud ca cineva care a reprezentat Romania la Eurovision s-a clasat printre primele locuri, eu apreciez acea persoana pentru ca are inteligenta muzicala si indrazneala de a participa! Chiar daca nu cunosc omul respectiv.
      Aa, si “Nu trebuie să fii Einstein ca să-mi placă să vorbesc cu tine” :)

       
  5. Serginho

    aprilie 3, 2011 at 8:17 am

    Ca s-o zic cat mai simplu: imi place un om care socializeaza, glumeste, stie sa se distreze, dar sa si cunoasca limita. :)

     

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 25 other followers

